Fundacja Fenomen prowadzi odpłatną działalność pożytku publicznego. Zapraszamy do korzystania z naszego doświadczenia.
- Realizujemy na zlecenie szkolenia, warsztaty i prelekcje.
- Przeprowadzamy audyty i badania.
- Wykonujemy ekspertyzy i konsultujemy.
- Planujemy i realizujemy kampanie społeczne i edukacyjne.
Zapraszamy do współpracy - więcej informacji i kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Nasi eksperci
Katarzyna Mikołajczyk
Zakres tematyczny:
- jak rozmawiać z mieszkańcami o budżecie miasta,
- jak przeprowadzać konsultacje społeczne,
- jak przygotowywać materiały informacyjne dla mieszkańców,
- jak dotrzeć do nich z informacją i sprawić czy zrozumieli temat.
Członkini Zarządu i Rady Programowej Fundacji Normalne Miasto – Fenomen.
Od 2010 roku zaangażowana w konsultacje społeczne, zwłaszcza w zakresie całościowego budżetu miasta (przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców, wizualizacji budżetu, przykładów wypełnienia formularzy itp). Koordynatorka pierwszej i drugiej kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej budżetu obywatelskiego w Łodzi (BO na 2014 i BO na 2015). Prowadziła monitoring wykonania projektów z pierwszej edycji.
Stoi na straży przestrzegania regulaminu konsultacji społecznych oraz dba o edukacyjny aspekt wszelkich konsultacji (tak, aby mieszkańcy powiększali swoją wiedzę w temacie konsultacji - Koordynowała dwuletni projekt Bezpieczne Miasto Inna Droga, który miał zwiększać wiedzę mieszkańców z temacie bezpieczeństwa ruchu drogowego i planowania transportu ).
Wychodzi z założenia, że planowanie dla ludzi, wymaga planowania z ludźmi.
Paulina Milewska
Zakres tematyczny:
- skuteczna promocja instytucji kultury,
- autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
- badania jakości obsługi w bibliotekach,
- praca metodą projektu w instytucji kultury, zarządzanie projektami,
- planowanie i organizowanie wydarzeń,
- fundraising w bibliotece.
O mnie:
Specjalistka ds. promocji, animatorka czytelnictwa, bibliotekarka, miejska rowerzystka. Autorka licznych artykułów (ponad 50 tekstów fachowych i naukowych), trenerka prowadząca warsztaty dla pracowników instytucji kultury. Uwielbia wystąpienia publiczne (prelegentka na ponad 20 konferencjach ogólnopolskich), na co dzień pracuje z mediami. Wierzy w ludzi oraz w to, że zmiany na lepsze są możliwe, jeśli tylko zacznie się je od siebie.
Obecnie pracuje w bibliotece uniwersyteckiej w sekcji promocji oraz w organizacji pozarządowej - członkini zarządu Fundacji Fenomen oraz koordynatorka projektów. Pomysłodawczyni i realizatorka kampanii Odjazdowy Bibliotekarz (od 2010 r.), Bicycool Library (od 2012 r.). Koordynatorka projektu “Biblioskan. Kontrola obywatelska w łódzkich bibliotekach publicznych”. Posiada doświadczenie w PR i marketingu, w zarządzaniu projektami, zespołem oraz finansami.
Aleksandra Marciniak
Zakres tematyczny:
- mecenat instytucji kultury - jak pozyskać fundusze na działalność?
- skuteczna promocja instytucji kultury - jak powiększyć grono naszych “fanów”?
- autoprezentacja i wystąpienia publiczne - jak zawładnąć publicznością?
- badania satysfakcji użytkowników bibliotek - jak je prowadzić i co z nich wynika?
O mnie:
Etatowo specjalistka ds. marketingu i reklamy w samorządowej instytucji kultury. Codziennie z przyjemnością zabiega o przychylność kolejnych klientów i sponsorów. Po godzinach realizator dwóch projektów: “Biblioskan. Kontrola obywatelska w łódzkich bibliotekach publicznych” (program Obywatele dla demokracji)i “Piękny umysł. Otwarte Zasoby Edukacyjne w pozaformalnej edukacji seniorów” (program ErasmusPlus). Przez 6 lat pełniła funkcję dyrektora biblioteki uczelni niepaństwowej, zgłębiając tajniki zarządzania oraz angażując się w działalność naukową i dydaktyczną.
Autorka ponad 20 publikacji naukowych i fachowych oraz redaktorka dwóch książek z zakresu bibliotekoznawstwa.