Aktualności

Subskrybuj

Oświadczenie
captcha 

Za pomocą gry edukacyjnej oraz serii wykładów zaprezentowano jak należy projektować działania promocyjne w trzecim sektorze.

Dwudniowe forum dla organizacji pozarządowych pt „Mądra promocja – prezentacja działań społecznych” zorganizowała Fundacja Batorego oraz Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży.

Podczas dwóch dni (15-16 marca 2016) uczestnicy mieli możliwość dowiedzieć się jak projektować działania promocyjne, aby odniosły oczekiwane efekty czy jakich narzędzi używać, aby uzyskać lepszą jakość przy mniejszym budżecie. Innym – jak zwykle bardzo istotnym na tego typu spotkaniach trzeciego sektora - była wymiana doświadczeń uczestników, przekazanie swoich spostrzeżeń i rad, ale i tworzenie nowych znajomości wśród organizacji NGO.

Spotkania poprowadzili przedstawiciele aktywiści, których projekty, akcje promocyjne trafiły do szerokiego grona odbiorców i odniosły sukces, np. Towarzystwo Edukacji Antydyskryminacyjnej z projektem „Wielka Nieobecna”. Jeden z wykładów poprowadził Filip Springer, autor fotoreportaży o architekturze PRL („Źle urodzone”) i planowaniu przestrzeni w Polsce („Wanna z kolumnadą”).

Z ramienia Fundacji Fenomen w forum wziął udział Marcin Jatczak, wolontariusz zaangażowany w projekty dotyczące projektowania przyjaznej przestrzeni.

{tekst i foto: MJ}